Kalendarium


25.11.2019
– zakończenie prac projektowych związanych z wykonaniem Koncepcji Programowo-Przestrzennej dla wszystkich Odcinków Kontraktu nr 2 Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna;


18.10.2019 –
zakończenie umowy pn. „Opracowanie Analizy technicznej obciążeń zasilania elektrotrakcyjnego dla istniejących linii kolejowych nr 96, 98, 99, 104 oraz linii kolejowych nr 622, 623, 627, 628”. Wskazane opracowanie posłuży dalszym pracom dotyczącym prac projektowych i robót budowlanych związanych z remontem (PT Chabówka, PT Nowy Sącz) oraz budową nowych podstacji trakcyjnych, kabin sekcyjnych oraz linii zasilających.


10.09.2019
– zakończenie prac projektowych związanych z wykonaniem Koncepcji Programowo-Przestrzennej dla wszystkich Odcinków Kontraktu nr 1 Chabówka – Nowy Sącz


18.04.2019 –
podpisanie umowy z firmą TRANSPROJEKT GDAŃSKI Sp. z o.o. na realizację zadania pn. „Opracowanie Analizy technicznej obciążeń zasilania elektrotrakcyjnego dla istniejących linii kolejowych nr 96, 98, 99, 104 oraz linii kolejowych nr 622, 623, 627, 628”.


21.02.2019 –
Rozpoczęcie geodezyjnych prac pomiarowych na projektowanym przebiegu nowych linii kolejowych nr 622, 623, 627 i 628 po ich uprzednim zgłoszeniu w ODGiK i KODGiK.


8.02.2019
– Rozpoczęcie geodezyjnych prac pomiarowych na linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz po ich uprzednim zgłoszeniu w ODGiK i KODGiK.


21.01.2019
– Decyzja o Środowiskowych Uwarunkowaniach (DŚU) dla Kontraktu nr 2 pn. „Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna”, która została wydana w dniu 18.12.2018 r. i której nadano rygor natychmiastowej wykonalności uzyskała status ostateczności.


10.01.2019
– Decyzja o Środowiskowych Uwarunkowaniach (DŚU) dla Kontraktu nr 1 pn. „Modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz”, która została wydana w dniu 6.12.2018 r. i której nadano rygor natychmiastowej wykonalności uzyskała status ostateczności.


7.01.2019
– podpisanie umowy o wartości 180 mln PLN z konsorcjum firm EGIS Rail; EGIS Poland oraz MGGP na opracowanie całości dokumentacji projektowej w ramach zadania pn. „Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze”.


18.12.2018
– zakończenie procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu na przygotowanie dokumentacji projektowej dla Etapu I.

25.09.2018 – dokonano ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu na przygotowanie dokumentacji projektowej. Jako najkorzystniejsza uznana została oferta konsorcjum firm EGIS Rail, EGIS Poland i MGGP uzyskując 127,56 pkt na 200 pkt możliwych. Na drugim miejscu została sklasyfikowana oferta konsorcjum firm AECOM, ITALFERR i SYSTRA, która uzyskała 126,04 pkt na 200 pkt możliwych.


20.02.2018 – otwarcie ofert w postępowaniu na przygotowanie dokumentacji projektowej. W postępowaniu wpłynęły 2 oferty – konsorcjum firm EGIS Rail, EGIS Poland i MGGP oraz konsorcjum firm AECOM, ITALFERR i SYSTRA.


31.10.2017 – ogłoszenie postępowania przetargowego na Przygotowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. „Budowa nowej linii kolejowej Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark / Mszana Dolna oraz modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze”.